“Jadilah lilin… yang membakar diri untuk menerangi… berkorban diri demi kebaikan orang lain!”, itulah ungkapan 'indah' yang sering disebut orang kita. "Wees ... 'n brandende lamp te belichten hulself ... selfopoffering vir die voordeel van ander", dat die term "mooi" wat dikwels verwys na ons mense.

Guru umpama lilin. Onderwysers umpama kerse.

Kekasih umpama lilin. Behoort umpama kerse.

Dan pelbagai siri lilin yang lain, terbakar diri untuk memberi. En verskeie ander reeks kerse, brand hulle te gee. Simbol pengorbanan. Simbool van opoffering.

LIKU DAKWAH Prabowo DAKWAH

Dakwah adalah jalan yang penuh liku. Da'wah is 'n manier wat die volle Prabowo. Dari ujian kesusahan, hinggalah kepada ujian kesenangan malah kejemuan. Van die toets moeilik, totdat die toets maar goeie satiety. Dakwah adalah wasilah Tarbiyah yang ertinya pada seni membentuk manusia. Lineage Tarbiyah Da'wah is die middel van die menslike kunsvorme. Tatkala usaha itu bersabit dengan manusia, banyaklah sakitnya berurusan dengan manusia. Soos met die menslike inspanning bersabit, banyaklah die hantering van menslike siekte.

Semuanya ditempuh oleh pendakwah, demi matlamat Tarbiyah yang dijunjungnya, pada seni membentuk manusia. Alles is gedoen deur die sendelinge, vir die doel Tarbiyah dijunjungnya, in menslike kuns vorm.

“Seorang mukmin yang bergaul dengan orang ramai serta bersabar dengan kesakitan akibat pergaulan dengan mereka itu, adalah lebih baik dari seorang mukmin yang tidak bergaul dengan orang ramai serta tidak bersabar atas kesakitan akibat pergaulan itu” "Die gelowige wat sosialiseer met mense en die pasiënt met pyn as gevolg van die interaksie met hulle, is beter as 'n gelowige wat nie sosialiseer met mense nie en doen nie die pyn wat veroorsaak word deur die vereniging dra"

Justeru kesakitan yang dialami oleh pendakwah adalah pada menggauli manusia, sebelum kesakitan berbentuk ujian yang datang dan pergi pada tabiat jalan dakwah. Vandaar die pyn ervaar deur sendelinge in die mix is mans, voordat die pyn kom in die vorm van toetse en gaan op die pad gewoontes da'wah.

Dakwah itu perjuangan. Da'wah dat die stryd. Perjuangan seiringan dengan pengorbanan. Stryd saam met die opoffering.

JANGAN JADI LILIN YANG TERBAKAR SO DON'T brand kerse

Dakwah boleh menyinar segar kehidupan manusia yang diseru, mengeluarkan manusia dari gelap kepada cahaya. Da'wah kan menyinar vars menslike lewe is ontbied, verwyder die mense van duisternis na lig. Jalannya payah dan perlukan sabar, ketika sabar itu digelar Nabi SAW sebagai sinar mentari. Maak moeilik en verg geduld, geduld genoem word wanneer die Profeet SAW soos mentari strale. Sumber kebaikan, sumber kehidupan, namun sinar hanya datang dari bakaran yang bukan sebarangan. Goeie bron, die bron van die lewe, maar net strale afkomstig van die hout dit is nie iets.

“… dan sabar itu adalah sinar” "... En is geduld straal"

Jika dakwah itu membawa sinar, maka sinar itu jugalah yang perlu dijaga. As da'wah te bring strale, die strale wat te behandel moet word. Usaha menyinari manusia dan alam, terlalu mudah membakar diri orang yang menyerunya sendiri. Pogings om belichten van die menslike en natuurlike, te maklik om te brand jouself wat homself genoem het. Manusia penyeru boleh terbakar bukan kerana berkorban, tetapi terkorban kerana hilang kepedulian terhadap tuntutan ke atas diri sendiri. Menslike oproeper kan verbrand omdat opoffering, maar gedood is as gevolg van ontbrekende kepedulian aanspraak op hulleself nie. Mengajak orang kepada kebaikan, tetapi membiarkan diri musnah tanpa kebaikan yang sama. Nooi mense te goed, maar laat hom vernietig sonder ten bate van die dieselfde.

“Pendakwah seperti lilin”… mungkin bukan perumpaan yang hikmah. "Sendelinge soos wax" ... dalk perumpaan dat die wysheid nie.

Ingatlah pesan Nabi SAW, agar jangan sewenang-wenangnya kita mahu menjadi lilin: Onthou hom beveel, sodat dit nie arbitrêr wil ons 'n kers:

“Perumpamaan orang yang mengajar orang ramai kebaikan tetapi melupakan dirinya sendiri adalah seperti lilin yang memberikan cahaya ke atas orang lain dan (dalam masa yang sama) membiarkan dirinya terbakar” "Een wat onderrig in die openbaar goed, maar vergeet van homself is soos 'n kers wat aan die lig aan die ander persoon en (wat in dieselfde tyd) laat hom verbrand"

Lilin itu menyinar. Kerse wat menyinar. Tetapi sinarnya hasil terbakar diri. Maar die brandende strale resultate self. Ia menghasilkan manfaat buat orang lain, tetapi membiarkan diri binasa. Dit was die vervaardiging van voordele vir ander, maar hom laat verlore gaan nie. Ia membekalkan kebaikan yang dimanfaatkan oleh semua orang kecuali dirinya sendiri. Dit bied 'n goeie gebruik deur enigiemand behalwe homself. Manusia lain mendapat kebaikan darinya, tetapi dirinya sendiri hancur binasa. Andere ontvang goed van hom, maar vernietig homself omgekom.

Lilin tidak sedar ketika sibuk menghasilkan cahaya, dirinya sendiri menuju gelita, fana' dan binasa. Kerse is nie bewus is toe besig om die vervaardiging van die lig, duisternis, teenoor homself, Fana 'en verlore gaan nie.

JADILAH LAMPU PELITA YANG MENYINAR DIE LAMP JADILAH PELITA menyinar

Justeru Baginda SAW berpesan dengan pesanan yang menampakkan ketelitian pada bicara dan makna, lantas bersabda: Vandaar die Profeet SAW opdrag gegee personeel om te onthul die betekenis van die diskresie, en dus het geantwoord:

“Perumpamaan seorang yang berilmu yang mengajarkan kebaikan kepada orang ramai, dan melupakan (kepentingan-kepentingan) dirinya adalah seperti lampu pelita yang memberikan cahaya untuk manusia dan membakar dirinya” "Gelykenis van die kennis wat 'n goeie om mense leer, en vergeet (belange) self is soos' n lamp wat lig gee om pelita mense en verbrand homself"

Harusnya pendakwah dan pendidik itu jadi pelita. Sendelinge en opvoeders wat moet pelita.

Gelaran Nabi SAW kepada mereka adalah si ALIM, bukan sekadar seorang manusia. Titel van die Profeet SAW aan hulle is die Alim, nie net 'n man. ALIM itu sandarannya ilmu. Alim is sandarannya kennis. Tahu ilmu mendidik orang, tahu ilmu mendidik diri. Kennis om mense te onderrig om te weet, dat die kennis weet op te voed homself.

Perumpamaan yang baik itu ditujukan kepada seorang alim yang muallim . Gelykenis van die goed is daarop gemik om 'n vrome sendeling wat. Seorang yang bukan sekadar tahu-tahu kemudian menyibukkan diri memberitahu, lalu mudah alpa ke atas diri sendiri. 'N Persoon wat nie net skielik vertel jouself dan menyibukkan, en maklik om oor die self nalatig. Sesungguhnya manusia seperti inilah yang sering menjadi lilin. Inderdaad, mense soos hierdie is dikwels 'n was.

Akan tetapi lampu pelita menyinarkan cahaya untuk orang lain, dengan apa yang ada pada dirinya. Die Regering sal stuur lig maar lig vir ander, met wat in homself. Dirinya diberikan hak seperti yang sepatutnya, agar boleh terus bekerja dan berusaha. Homself behoorlik verleen is, kan jy nog steeds werk en werk. Ilmunya, masanya, tenaganya, semua ini menghasilkan sinar. Kennis, tyd, energie, al hierdie produseer strale. Yang dikorbankan adalah kepentingan-kepentingan diri yang merugikan, bukannya terkorban diri kerana sibuk memberi. Terbakar itu adalah pengorbanan diri dan bukannya mangsa korban diri, Geoffer die belange van hulself is skadelik, is nie doodgemaak nie homself as besig te gee. Terbakar is self-opoffering en self-opoffering eerder as die slagoffer,

Merekalah manusia yang hidupnya dengan ilmu itu adalah untuk memberi, hidup bukan untuk diri sendiri. Hulle is mense met die wete dat sy die lewe is om te lewe nie vir homself.

PESANAN BUAT LILIN Pesanan Skep LILIN

Justeru bagi sekalian yang alpa menjadi lilin, janganlah dirimu terang sebatang hanya sepetang. Net soos vir al die kerse aan nalatig wees, nie net 'n ligte aand self veroorsaak. Engkau harus berusaha menjadi lampu yang sentiasa mengisi diri dengan bahan bakar untuk terus bercahaya. Jy moet altyd daarna streef om ligte wees dat vul met die brandstof te hou skyn. Terbakarnya berterusan menghasilkan kebaikan, dan terus menerus berkorban, bukannya tamat kerana mangsa korban… korban sendiri yang alpa terhadap diri. Terbakarnya voortgegaan om te produseer goeie, en verder op te offer, en nie verval omdat die slagoffer slagoffers ... slagoffers van hul eie teen die nalatige.

Manusia yang tidak memiliki, adalah manusia yang alpa diri, tidaklah dia mampu hidup memberi. Mense wat nie het nie, mense wat self nalatig was, kon hy nie lewe gee nie.

Banyakkan usaha mencari, sebanyak cita-citamu untuk memberi. Banyakkan bevinding, soos cita-citamu te gee.

ABU SAIF @ www.saifulislam.com ABU SAIF@www.saifulislam.com
56000 Kuala Lumpur 56.000 Kuala Lumpur